AFA Fray Luís de León

dimecres, 1 de juny del 2011

MACROASSEMBLEA D'EDUCACIÓ

Des de la Comissió d'Educació de l'Acampadabcn us fem arribar la següent informació sobre la celebració de la 1a Macroassemblea d'Educació que tindrà lloc aquest divendres 3 de juny a les 19h a plaça Catalunya.

Català:

A tothom que li pugui interessar:

Des de la comissió d’educació de l’acampada de Barcelona creiem necessari convocar una Assemblea General sobre educació, aprenentatge, coneixement i ensenyament. L’assemblea es durà a terme el divendres 3 de Juny a les 19h a plaça Catalunya*.

Els motius que ens impulsen a estar a plaça Catalunya els pots llegir al manifest que s’ha fet des de la comissió i aprovat en assemblea. Volem un canvi del model educatiu que inclogui a tothom, consensuat per tothom i aprovat per tothom.  Sabem que serà difícil, que hi haurà gent que intentarà per tots els mitjans que la nostra lluita fracassi, però sabem que junts i juntes ho podem tot i no ens farem enrere.

Tothom està convidat a venir, ja que l’educació és cosa de tots. Tant si ets personal administratiu, com professor, doctorat, estudiant d’universitat, infant, mare, pare etc... Us necessitem a tots i a totes, tothom te quelcom a dir.

Que aquest moviment tingui èxit és cosa de tots, per això us demanem que en feu una màxima difusió, reenvieu el correu a tothom. Si teniu propostes no dubteu a contactar amb nosaltres per tenir-les en compte.

Us esperem a tots i a totes amb els braços oberts.

Per altra banda us instem a sortir cada dimecres al carrer a tallar la circulació per demanar una millora en l’educació, com ja estan fent molts centres. A la nostra pàgina web podreu trobar informació al respecte a la secció “Dimecres al carrer” a “Mobilitzacions”.


Comissió d’Educació de l’Acampada Barcelona.



*En cas que desallotgin la plaça abans del divendres la comissió valoraria on es faria, encara que el més probable és que es fes igualment a la plaça. Estigueu atents a la pàgina web.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Castellano:

A todo al que le pueda interesar:

Desde la comisión de educación de la acampada de Barcelona creemos necesario convocar una Asamblea General sobre educación, aprendizaje, conocimiento y enseñanza. La asamblea se llevará a cabo el viernes 3 de Junio ​​a las 19 h en plazaCatalunya *.

Los motivos que nos impulsan a estar en plaza Catalunya los puedes leer el manifiesto que se ha hecho desde la comisión y aprobado en asamblea. Queremos un cambio del modelo educativo que incluya a todos, consensuado por todos y aprobado por todos. Sabemos que será difícil, que habrá gente que intentará por todos los medios que nuestra lucha fracase, pero sabemos que juntos y juntas podemos todo y no nos haremos atrás.

Todo el mundo está invitado a venir, ya que la educación es cosa de todos. Tanto si eres personal administrativo, como profesor, doctorado, estudiante de universidad, niño, madre, padre etc ... Os necesitamos a todos y a todas, todos tenemos algo que decir.

Que este movimiento tenga éxito es cosa de todos, por eso os pedimos que hagáis una máxima difusión i reenviéis el mensaje a todo el mundo. Si tenéis propuestas no dudéis en contactar con nosotros para tenerlas en cuenta.

Os esperamos a todos y a todas con los brazos abiertos.

Por otra parte os instamos a salir cada miércoles a la calle a cortar la circulación para pedir una mejora en la educación, como ya están haciendo muchos centros. En nuestra página web podréis encontrar información al respecto en la sección "Miércoles a la calle" en "Movilizaciones".


Comisión de Educación de la Acampada Barcelona.



*En caso de que desalojen la plaza antes del viernes la comisión valoraría donde se haría, aunque lo más probable es que se hiciera igualmente en la plaza. Estad atentos a la página web.


<Manifiesto cast..pdf>
<Manifest Cat..pdf>



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada